My Books

onsdag den 21. marts 2012

Shopping i Sverige / shopping in Sweeden

så røg jeg en smut over sundet idag til Sverige, min svenske veninde Kristina og jeg hyggede os og købte MASSEVIS af papir og scrap ting.
Vi var så super heldige at en butik holdt super i bund udsalg på scrap sager.
så vi købte vildt ind ..heh heh ..
de par hundrede kroner vi havde vekslet holdt ikke så længe, vi måtte handle lidt for danske kroner osse, men hold da op hvor vi så fik handlet.
Specielt fik jeg købt 2 lækre engelske magasiner,HOMEMADE OG CRAFTS BEAUTIFUL. disse magasiner kan man ikke få i Danmark hvad jeg ved.
Sverige har bare mange af de udenlandske.
-de er dog ikke billige,
men sammen med magasinerne følger der f.eks
stempler med (se mine mus) og papir, enten i blokke eller løsvægt.
super super så er 125,- givet godt ud pr blad.

-men her kommer så lige nogle fotos fra indkøbene idag.



went shopping in Sweeden today, with a good friend and we got lucky.
scrap and magazines and we smiled all over






11 kommentarer:

  1. Ja, den har fået "hele armen" rigtig lækre indkøb du har gjort, særligt papiret er skønt, nu bor du jo også tæt på Sverige, og når du så oveni købet har en veninde derovre, så er det bare med at komme afsted. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja ik, Sverige ligger kun 20 min sejltur væk.. min veninde bor her i Danmark. og hun har boet her i over 20 år.

      Slet
  2. Hold da op en masse lækre ting, du har da vist gjort et rigtig godt kup der ;o) Hvor i sverige er det du handler?
    Fortsat god aften.

    SvarSlet
  3. Ih, en masse fine sager .. rigtig meget i lækre, lyse farver .. fint og sommerligt .. de der små kopper oveni hinanden er da vildt søde :)

    SvarSlet
  4. Hold da op, der fik du da shoppet =D og så for så lidt =D
    Dejlige ting du har købt

    SvarSlet
  5. Hold da helt op nogle lækre indkøb. Måske man skulle overveje at tage til scrapmesse i Helsingborg. :-)

    SvarSlet
  6. Kære Dorte, der ligger noget til dig på min blog, kik ind. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Når du så får lavet nogle kort eller scrappet noget ud af dette kan du jo passende vise det frem på Hobbytavlen.dk

    SvarSlet
  8. Hold op, hvor har du fået snoldet en masse lækre ting :-)

    SvarSlet
  9. Skønne scrapsager du har fået fat i. Dejlig køb, og lyder skønt med veninde tur til sverige kh. Lise

    SvarSlet