My Books

søndag den 4. november 2012

Lucky me ;O))

Where i live i found this lovely corner vintage like cupboard in our basement. waue could really use it.

folk smider jo ud og her hvor jeg bor, fandt jeg lige til morgen dette skønne hvide hjørne skab og straks så jeg en ny mulighed, at det kunne jeg bruge...
(ja ja ! stort arbejdsværelse og hvad sagde jeg så lige i fredags...? griner) møbler kommer hurtigt til og fylder snart mit kontor IGEN, men nu ER DET ALTSÅ OSSE SLUT..
heh heh, men fint og ryddeligt ser det jo ud det lille skab og så fik jeg mere orden på mine mange punchmaskiner awww ;O)) so happy

12 kommentarer:

  1. Ejj hvor lækkert!! og hey så kan du jo pynte den med blonder eller washi tape på kanterne/hylderne tihihi..

    Det ærgeligt det ikke er alle punch der kan stå op lige som dem fra Martha stewart, det giver mere plads og nemmere at se dem..

    Dejligt at finde sådan et nyt møbel ;)

    SvarSlet
  2. så lækkert.... dejligt med genbrug

    SvarSlet
  3. Hvor fint :) det er næste som skabt til formålet. Fantastisk med genbrug...

    Go søndag

    SvarSlet
  4. Sådan et møbel kunne jeg aldrig gå forbi,-heller ikke hvis der dukkede flere op på landevejen :-)
    det er så sødt.
    nus,Dorthe

    SvarSlet
  5. Hi I love his corner closet and your beautiful punches. Thanks for visiting my blogs.
    (marjascreativity)

    SvarSlet
  6. Tænk at smide sådan et lille fint skab ud. Det er tydeligvis ikke en scrapper der har ryddet op...hihi.
    Smart anvendelse.

    SvarSlet
  7. Hvor godt Dorte, du kom og reddet det fra, forbrænding eller lodseplads, folk er mange gange tankeløse, et lille hjørneskab kan man altid få plads til. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja da, og der var faktisk osse glaslåge til, men den tog jeg jo lige af da jeg skulle tage et billed for at vise indholdet..hav en god søndag aften.

      Slet
  8. Det var da et super godt fund, godt du fik fingerne i det, for det passer da perfekt til dine ting.

    SvarSlet
  9. Glad to be here and to follow you. Thanks for your nice comments on my blog.

    SvarSlet
  10. Tak for din søde kommentar på min blog, jeg er nu blevet fast læser hos dig og du er kommet på min liste .....hav en god dag :) knus Tina

    SvarSlet
  11. Sikke da et lækkert fund du der har gjort.

    SvarSlet