My Books

fredag den 28. december 2012

some of my "best" cards this year 2012

Well, just to show you some of my best cards made this year,
it is not easy i think !
to pick up a bundle of cards and say ; this is my best..ever ? naaaaa !
- i keep on trying, doing my best, make them all the best, but even though, at the end of the day i still think i could have done more ;O))done better !

her er en lille samling af de kort jeg syntes jeg har kunne kalde de bedste i år?
det er svært at finde bare 10-15 stykker, som jeg syntes er de bedste !
jeg har lavet vel over 100 kort dette år og sidder så her sidst i året og prøver at gøre en form for status !
og det er jo godt faktisk ;O)) og alligevel tænker jeg, at man jo godt kunne havde gjort det bedre,
arbejdet mere i dybden, været mere omhyggelig
mere opfindsom, mere kreativ ???
tanken er lige om hjørnet, man kan altid gøre det bedre ;O)) og så må man igang igen, man er jo sin egen dommer, men døm selv ;O))

7 kommentarer:

  1. Jeg syntes det er nogle meget fine ting du laver.
    Jeg kender godt fornemmelse, at man syntes man kunne gøre det bedre, men det du laver er virkelig flotte ting og jeg syntes du gør det perfekt.

    SvarSlet
  2. Nej, ved du nu hvad Dorte, du er så kreativ og laver så mange flotte kort, især dine vintage kort er vild flotte, og du er så fuld af nye og sjove ideer hele tiden, jeg tror slet ikke din kreative hjerne står stille ret længe af gangen. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. These are all very stunning creations my friend!! I always love to come and see your beautiful designs!! HUGS

    SvarSlet
  4. Du laver smukke ting, Dorte... Jeg kender godt til de tanker om at "noget" kunne blive bedre.. Det behøver jo ikke være negativt, men er måske bare et udtryk for at vi udvikles kreativt... Og det er jo bare dejligt...

    FLOTTE kreationer du har valgt.

    Knus :-)

    SvarSlet
  5. De er så smukke alle sammen... kender godt det med at noget kunne være bedre, men når det så er færdigt og man har kigget på det et stykke tid, ender det med at man bliver rigtig glad for det. Sådan har jeg det tit :-)
    God weekend.

    SvarSlet
  6. Og en lekker samling ble det, nydelig kort alle sammen Dorte! (det er ikke alltid lurt å være sin egen dommer vet du, som oftest er dommen for hard;)
    Godt nytt år!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlet
  7. Kjempefine allaen sammen:)
    Godt nyttår, klem bente:9

    SvarSlet