My Books

torsdag den 14. november 2013

Filt hjerter og julestof

ville lige prøve at lave lidt filt hjerter, kørt på min bigshot med de tykke sizzix. både den tykke filt og stof kørt på bigshot.
stryg først små stk stof på flix ofix og kør dem så i Bigshot. Filten køres som normalt.
efterfølgende stryges de to dele sammen med en lille sytråd i midten til at holde hjertet
just wanted to try make some felt Hearts with Christmas fabric Hearts on
used the Big shot and the sizzix Heart dies
used thread in between
for hanging

7 kommentarer:

  1. De er da bare super søde Dorte, og de vil også være fine at bruge på kort. jeg lavede en del sidste år til nogle filtkuverter, som jeg lavede til Valentins dag, og jeg må sige, jeg er overrasket over, hvor nemt det er at skære filt med alle slags dies, og ikke kun Sizzix. Alle typer dies virker fakrisk super godt til filt og også mange andre materialer for den sags skyld. Prøv med kork, det er også kanon godt. Jeg brugte nogle gamle kork dækkeservietter, så de fik også nyt liv efter det he he.

    SvarSlet
  2. Skønt når Big shotten kan bruges til lidt af hvert ; )
    De er super søde.

    SvarSlet
  3. Skønne hjerter. Det har jeg aldrig prøvet...

    SvarSlet
  4. Sød ide, og du behøvede ikke engang starte symaskinen. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Ja utroligt hvad den "spiser ",
    Rigtig julede er dine hjerter Dorte.
    Knus, Dorthe

    SvarSlet
  6. De ser rigtig fine ud og super fint at man kan bruge big shotten. Har kun prøvet med blondestof men filt må også prøves.

    SvarSlet