My Books

tirsdag den 5. august 2014

Baby Bow

Now Mo´is on visit at Datona Beach Bandshell in Florida
I found the place by looking at the wonderful group iam in
Bella and Bronte´s club
one of the girls live there.
she will get surprised

Så kom Mo´Baby Bow på besøg på Datona Beach i Florida
det er faktisk ret sjovt at finde gode baggrundsmotiver og påsætte disse søde digital tegninger på.
stedet har jeg lokaliseret ved at kikke på hvor en af pigerne bor der skriver på min FB i en skøn gruppe jeg er med i
sjovt at forene steder og gruppe venner

4 kommentarer:

  1. Og super flot som altid, du er da godt nok gået helt amok med de her nuttede unger ha ha ha

    SvarSlet
  2. Ja, nu sad jeg her og kluk lo af den skønne lille buttede baby der vender rumpen i vejret, meget sødt stempel og fin baggrund, jeg forstår godt det må være sjovt at finde den helt rigtige baggrund. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. What a FABulous Fun scene!
    I LOve this sweet image and ALL your embellishments are so pretty.
    Chrissyxx
    Hope you also had a lovely day x

    SvarSlet
  4. love the cute image and little scene with the fabulous background
    Carol x

    SvarSlet