My Books

mandag den 8. september 2014

Harvest Fairy Apple

9 kommentarer:

  1. Super cute kort her igen Dorte. Jeg tror da godt nok, at man kan udrede, at du er kæmpe MO fan med alle de kort du laver med hendes images altid ha ha ha, men de er nu også bare rigtig nuttede.

    SvarSlet
    Svar
    1. heh heh, HVOR har du fået den ide fra ?? griner... ja er vild med hendes feer og baby børn, de ansigter er bare for søde.

      Slet
  2. Igen et super sødt kort med det fine motiv

    God dag til dig

    SvarSlet
  3. Jeg tror du bare har købt alt hvad hun har udgivet, og jeg kan godt forstå dig, hvis jeg gad sidde og farvelægge stempler blev det også disse MO babyer, de er bare så søde. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. nej jjj... jeg har også en sød veninde der gerne køber så det er bare super skønt.
      HVIS du gad? er du ikke gammel KGH porcelæns maler? Morkaren.. du skal bare i gang. det er så dejligt afslappende at sidde og male.

      Slet
    2. Måske er det netop derfor Dorte, jeg syntes jeg har haft nok pensler nok i hånden i gennem alle de år (jeg havde jo også skole og underviste i porcelænsmaling i 25 år) udover de år jeg arbejdede på fabrikken. knus.

      Slet
  4. En rigtig lille efterårs æble fe, sikke et skønt hår hun har ,og endnu et dejligt kort Dorte.
    Knus- Dorthe

    SvarSlet
  5. so gorgeous dorte.i love your colours and the image is adorable :D

    xx coops xx

    SvarSlet