My Books

mandag den 22. december 2014

Nye kort og go jul fra mig

Så kom der lige 2 nye julekort mere, de er jo væltet ind, fra scrapvenner, veninder og familie
1000 tak
og nu er der vist ikke plads til flere på hylden
og med dem vil jeg sige jer tak for i år.
jeg har det lidt bedre nu....
efter endnu en tur på akutten i går Mandag
gr. ALT for lavt blodtryk, for at det ikke sku være løgn ;O))
- men jeg er ved at komme på højkant og op i gear igen.
Tak for venlige hilsner ved min sygdom, tanker og kærlige ord
- og så ønsker jeg alle en rigtig glædelig jul samt et godt nytår

Thanks to dear friends abroad and all around
now iam beginning to feel better and after new year hopefully start on some svim and so on.

5 kommentarer:

  1. Rigtig mange fine jule kort du har fået, men det er der ikke noget at sige til med den kolbøtte du lige har slået, godt det går fremad, du ser så sød ud på billedet. god jul hvis vi ikke høres ved inden knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Sikke en samling Dorte, og et dejligt billede af dig. Det glæder mig du er ved at være helt dig selv igen, hurra for det.
    Hav en dejlig jul, og knus herfra.

    SvarSlet
  3. Sikken ensamling kort, du har :-). Pas godt på dig selv - godt du føler, at du har det bedre. Julehilsen

    SvarSlet
  4. Rigtig glædelig jul og godt nytår til dig. Lidt ekstra gode ønsker for det nye år, for det har du vist brug for.
    Du kan i hvert tilfælde glæde dig over at du har mange venner der tænker på dig. Det vidner alle kort også om.
    Knus og pas på dig.
    Annette

    SvarSlet