My Books

lørdag den 17. januar 2015

lavender Card

8 kommentarer:

  1. Det er bare et super smukt kort, jeg elsker jo lilla, så igen har du lige ramt min stil:)

    SvarSlet
  2. Utrolig smukt kort endda Dorte. Lavendler er bare en kanon flot blomst, og så dufter de som en drøm også, og her sder de jo fabelagtige ud. Rigtig god week-end.

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt, Dorte, jeg elsker lavendler ,og har dem jo i haven, men de er også fantastick smukke på kopier af gamle tryk, som her !!
    God weekend herfra ,også-
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  4. Flot kort, lavendler er bare en af mine yndlingsblomster, og det er farven sørme også ;)

    SvarSlet
  5. Så smukt et kort. Elsker Lavendel. Hvor har du fundet det papir???

    SvarSlet
    Svar
    1. tror det er købt i Hobbyboden jeg handler ofte der

      Slet