My Books

fredag den 6. februar 2015

crochet and card

Jeg er gået igang med et stort hækle projekt
og så faldt det mig naturligvis ind at jeg jo osse kunne lave et håndarbejdskort med garn som tema
Her er mit resultat

og så skal i naturligvis også se det jeg hækler på
Det er en stor oldemorfirkant i midten og så kommer der små på længere ude
Tæppet er i lillae nuancer (naturligvis) det er hæklet af bomuldsgarn fra Kvickly nr. 8.4 og det kaldes ID.
Hæklenål str.2.5

My crochet iam working on and a card in same theme

7 kommentarer:

  1. Sjov ide til et kort, og det blev jo bare rigtig fint, og vil være perfekt for en hækle- eller strikke søsters fødselsdag.

    SvarSlet
  2. Sjovt og kreativt kort og sikke en flot tæppe du hækler

    God weekend

    SvarSlet
  3. Herligt kort. Og flot hæklearbejde.

    SvarSlet
  4. Fint kort Dorte, og dit tæppe bliver lækkert, jeg er jo også til de rosa lilla farver, jeg hækler også for tiden, i lækkert tyndt uldgarn, et langt tørklæde til min svigerdatter, hun er gået død i det, så jeg tilbød at lave det færdigt for hende, det består også af små firkanter der skal syes sammen til sidst, og hver firkant startes med en hæklede blomst i en anden farve, jeg lægger det også på bloggen når jeg er lidt længere. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Utrolig kreativt og flott kort. Og teppet ditt ser jo bare helt fantastisk ut.. Kjenner at jeg har lyst til og lære meg og hekle når jeg ser slikt ;-)

    SvarSlet
  6. Sikke et stort arbejde Dorte, det bliver skønt an "putte i" når det er færdigt, og dit kort er fint og perfekt til en strikkeglad ven ! Knus, Dorthe

    SvarSlet
  7. Dejligt tæppe Dorte.. :) Lækre farver..

    Kh. Sofie - Hyggetanten

    SvarSlet