My Books

søndag den 6. december 2015

Christmas scrap at my place

Julescrap hos mig for at afslutte året hyggeligt.
jeg havde lavet bagte æbler med kanel og smør og så æbleskiver naturligvis
gammeldaws cacao med flødeskum skulle der også til uhmmm
en lille bailey med belgisk chokolade manglede heller ikke ;O))
Herunder Kristina og Gitte

-men inden vi gik ombord i de varme æbleskiver ville vi scrappe først
Vi fik kørt en masse dies og stemplet med skønne stempler

-og så var det tid til pause, mums og skønne julegaver
Vi havde aftalt at vi godt måtte pakke op med det samme..griner...


- så scrappede vi igen og ALBERT kom ind...
det er marsvinet der bor i mit hus...griner...han var i julehumør, rød sløjfe og glad for at komme ud af buret

-nu havde vi flere nye dies at kører
for nogle af julegaverne indholdt dies og stempler
YahhHHhh Surprise ;O))))
- det kunne kun gå for langsomt...

Her er Albert med på bordet han miver lyde og hygger ;O))
i kan nok se ham? ;O))

Tak til Gitte og Kristina for en super hyggelig eftermiddag ;O)))

Rigtig glædelig jul derude, pas godt på hinanden og husk dyrene ;O)))

4 kommentarer:

  1. Ser super hyggeligt ud god 2 advent

    SvarSlet
  2. It looks like you had a fabulous day, I hope you had lots of fun.
    Pauline
    x

    SvarSlet
  3. Ihh hvor ser det hyggeligt ud.

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggeligt ud Dorte, sikke i "arbejder " hihi, og får lavet en masse at lege videre med,- jeg kunne blive helt misundelig !! Og så et bord med gode sager til maven også, UHMMM !! Jeg kan godt forstå Albert gerne ville være med !! :o

    SvarSlet