My Books

mandag den 25. april 2016

Art Cards

My art cards, made from watercolours, stamps and cardstock
Use them for a friendly gift along with some flowers

Jeg tænkte at bruge alle de forskellige kort og kuverter jeg havde liggende til noget hurtigt og fornuftigt,så hvorfor ikke lave dem til kunstkort !
Jeg bruger jo efterhånden samme størrelse altid og har flere andre størrelser liggende i kasser jeg aldrig får brugt.
Kortene er fine til en lille værtindegave med en blomst

Kunst kort i lille skala 15 x 10 cm
Lavet med vandfarve, stempler og karton i matchende farver.

Her bruger jeg en plastik folie se evt. video
distress Ink og vand kan også bruges
plastik er (det stemplerne sidder på når man køber dem. evt.)

hvis vandfarven /blækket bliver for vådt på papiret bruger jeg gerne en hel køkkenrulle og ruller den over farverne, køkkenrulle suger flot alt overskydende op
Så, nu er det bare at komme igang med at få udnyttet alle de forskellige kort og kuverter man har liggende

1 kommentar:

  1. A fabulous collection of cards, lovely inky designs.
    Pauline
    x

    SvarSlet