My Books

mandag den 23. marts 2015

Decoupage

Decoupage det er vist lige
blevet mit nye tiltag.
En bøjle, det var en sjov ide og skulle naturligvis prøves
eg brugte et magasin til det formål
Et billede 25x50 cm klippet små design papir stykker
med en sik sak saks
en badeværelses taburet
hylde, og en kommode blev frisket op med decoupage
servietter blev brugt til møblerne
nu skal det bare tørre godt
og have flere gange med lim lak
Ja det var sjovt at prøve noget andet og arbejde med en masse klister til en forandring
-ups jeg gik vist lige lidt amok med de lilla harlekin tern på servietten
ehmm.. gud ved om jeg ikke har en bøjle mere et sted?


This was fun
my new decoupage hobby
had to try it,and guess what ? it was fun but messy
wondering...?? did I not have a hanger somewhere who needs a bit of decoupage ? ;O))

8 kommentarer:

  1. ej, det ser bare godt ud! Ja, jeg laver også decoupage. Har lavet nogle påskeæg i karton og så lavet decoupage uden på. Det blev også til en decoupage cykehjelm, desværre har jeg ikke nogen billede af den. Og en del æsker. Den med bøjlen ligter jeg lige - den er bare så skønt!

    SvarSlet
  2. Dejligt med lidt spredning af kreativiteten, jeg har lavet en del decopace, men stoppede da jeg opdagede at motiverne/billederne ikke kunne stå i sollyset uden at falme, jeg har lavet store hatte æsker og træbakker m.m. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Det ser skønt ud Dorte, din taburet og kommode er da fantastiske , god fornøjelse med flere emner :-)
    Dorthe --x

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare godt ud - spændend e effekt på taburetten

    SvarSlet
  5. Det ser super godt ut Dorte!!
    Laget en del decoupage for noen år siden . .veldig sjov :)
    Ha en kreativ dag!

    SvarSlet
  6. Wow! You have been busy, your decoupage is fabulous - I especially like the colourful hanger.
    Pauline
    x

    SvarSlet