My Books

mandag den 16. marts 2015

Hæklerier og tæpper

Jeg elsker at hækle, det er sådan en dejlig ting at sidde med garn og nål
og så kan man se TV samtidlig
Her er nogle af mine projekter
Først: Det lilla tæppe er næsten færdig
(mangler dog at sy blomsterne på)
Blomsterne skal sættes på i de "tomme" felter
ude i kanten af tæppet
det er hæklet af bomuldsgarn fra Kvickly nr. 8.4 og det kaldes ID. Hæklenål str.2.5
Jeg hækler mest Bedstemor firkanter

Blomsterne, har min veninde Gitte hæklet for mig
det er hun super go til og jeg siger hende mange tak

-og så er jeg begyndt på et nyt tæppe
for et stykke tid siden
det er i start fasen og jeg er ikke begyndt at sy det sammen endnu
Tæppet her er hæklet på pind 3

Når jeg laver håndarbejde, har jeg næsten altid gang i 2 projekter
Det er rart at kunne skifte over en gang imellem.
Klik her og se skøn inspiration

10 kommentarer:

  1. Tæppet er flot og de nye firkanter ser lovende ud ;)

    SvarSlet
  2. Wow what gorgeous colors and design on your crocheted project.

    Hugs Diane

    SvarSlet
  3. Hvor er tæppet blevet flot, og blomsterne vil gøre det rigtig sødt og romantisk,-dit nye project er også skønne farver, jeg kan godt lide du har den oliven grønne med !!
    Knus fra Dorthe til Dorte

    SvarSlet
  4. Wow! wonderful crochet, all I can manage is squares and quite often even they aren't very square!
    Pauline
    x

    SvarSlet
  5. Wowww her var det mye lekkert Dorte!!
    Ha en kreativ og god ny uke :)

    Inger

    SvarSlet
  6. wow gorgeous crocheting dorte.i love the wool colours you have used ;D

    xx coops xx

    SvarSlet
  7. So sorry for missing out on so many wonderful posts here Dorte, but we spent an unexpected week in Valencia at Las Fallas, celebrating my DH's birthday ;-) You have been so creative as usual, your creations are always such a treat and a real pleasure to look at! Sending hugs, Ira xox
    Ira’s Crea Corner

    SvarSlet