My Books

torsdag den 26. marts 2015

flere bjørne

-det blev til flere bjørne idag.
Søde Kristina kom på besøg og så punchede vi løs
og hyggede os
Nu skal de så påsættes kort og laves helt færdige.
Kristina har lavet kaniner på de gule poser
super sød ide

vi fandt super inspiration fra nettet
og så var det jo bare a gribe punchmaskinerne og kartonen

Vi fik gode griner skal det lige siges
for når man sidder og laver ansigter med plirreøjne så kommer der mange sjove og søde udtryk frem
inden man beslutter at sætte øjnene fast
prøv selv

11 kommentarer:

  1. It's always fun when you meet with your craft friends, isn't it? Thise bunny bags are too cute! hugs! xx

    SvarSlet
  2. Det ser godt ud Dorte,i har været flittige. Knus

    SvarSlet
  3. Der er da rigtig gået bjørne og kaniner i det hele - hvor er de bare søde. Jeg tror jeg vil tage ideen med til det nordjyske.

    SvarSlet
  4. It looks like you had a great day creating with your friend, I can't wait to see what you make with your cute punched animals.
    Pauline
    x

    SvarSlet
  5. My gosh your punch art projects are just adorable.

    Hugs diane

    SvarSlet
  6. Knallstilige:)
    God påske, klem Bente:)

    SvarSlet
  7. Så utrolig morsomt :)
    Hyggelig med scrappe-selskap.
    Legger meg til som føler av bloggen din, og gleder meg til å se mer :)
    Titt gjerne innom meg og meld det på blogcandy en jeg har gående ;)
    God påske <3

    susannehalseth.blogspot.no

    SvarSlet
  8. Hold da op hvor er de søde - og sjove.
    Og jeg tror gerne på at det er sjovt med de forskellige øjenstillinger.
    God påske til dig.

    SvarSlet
  9. These are so precious! I must try to make some. Thank you for visiting my blog and for sharing your creativity!

    SvarSlet