My Books

onsdag den 20. juni 2012

pastel i mint og rosa og shopping

Lyst kort med den skønne runde dies med blomster fra morkaren div. andre punches blomster og grene. jeg holder jo rigtigt meget af de lyse pastelfarver så her endnu et. Idag var jeg så osse i Helsinge hos Gubis, her fik jeg shoppet super lækkert papir og diverse andre sager. jeg vil lave kort en af dagene med noget af det. desværre fik jeg ikke lige taget et foto af hele molevitten så sorry..men lidt papir kan i da se derfra... dejlig tur, solskin og god mad på Mikkelsen restaurant

3 kommentarer:

  1. Dejligt kort, jeg sidder også med den samme rosa krans og laver fødselsdagskort til mit ældste barnebarn, tænk hun bliver 25 utroligt. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Et dejligt kort - fed effekt med enderne der ruller på tillykke skiltet (gav det mening?)

    SvarSlet
  3. Dejligt lyst kort, det hører altså også sommeren til

    SvarSlet