My Books

onsdag den 22. august 2012

another technique making Vintage book

Know this ? when you surf you get idea´s I got this wonderfull idea from my desert cottage and had to try it..I went to a second hand store and found myself a wonderful old book.. and then i made this cover-less book . It also had a wonderful picture in front. this picture will now be used for a sew card, so come back soon to see this to. the pages is dripped with tea water and dried also the ribbon is tea washed by me.

Kender i dette ? man surfer nettet og så vrimler det med ideér, jeg fandt denne super søde måde at fremstille en anden form for vintage bog.
det var vigtigt for mig at også titlen var rigtig og sørme om ikke osse der var et skønt billede på forsiden..dette billed skal nu bruges til et sy billed. mange af siderne er distresset med TE pose dryp ligeledes blondebåndet der er omkring bogen. pynten er mit eget påfund da jeg syntes at roser og gamle blonde lommetørklæder passer perfekt.

Jeg er iøvrigt ivrig samler af gamle lommetørklæder, især dem med gamle blonder på.

og JA ALLE sider skal skilles fra hinanden. AND YES ALL pages has to be loose

7 kommentarer:

  1. Uhm, så smukt!! Jeg er også en samler uden lige, når det gælder vintage :D

    Blonden er kommet godt frem - glæder mig til at bruge af den :)

    SvarSlet
  2. Dengang verden var ny, ja det er jo nogle dage siden, men en gammel bog er altid velkommen, der er masser af muligheder i sådan en, og jeg samler også på gamle mellemservieter og lommetørklæder, (tænk nogle engang har "snyt" næsen i så lille og fint stykke stof. god kreativ arbejdslyst og knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Oh it came out so beautifully! Thank you so much for inviting me over to see your lovely creation! And thank you for the link back too. It's so much fun to see how people use ideas and make them their own! Have a wonderful week!
    xo,
    Karen
    My Desert Cottage

    SvarSlet
  4. Hej . Jeg leder efter nogen, der vil købe en flok gamle lommetørklæder med blonde.
    Jeg har også en smule blonder og mellemværk der kan afhændes.
    mvh
    Gitte

    SvarSlet