My Books

mandag den 24. december 2012

Rigtig glædelig jul

min kære familie,
I ønskes alle en rigtig glædelig jul 2012 her fra mig.
denne jul bliver ikke som andre jule.
men bliver en begyndelse på noget nyt for os.
jeg sender kærlige knus og tanker til jer.
må alle få en dejlige juleaften trods alt..

-mine søde scrap venner og nære venner,
tak for alle jeres kommentarer
og søde ord i det forgangne år,
i er simpelthen de bedste hobby, papir, klister, scrap venner man kan få.
så langt væk og dog så nære.
HURRA FOR INTERNET.
i ønskes ligeledes den bedste jul og tak for i år
RIGTIG GODT NYTÅR
My dear friends in other countries,
MERRY CHRISTMAS and happy new year.
thank you for all your kind comments on my blog and for the sweet close by I always feel from you. you are THE BEST. I hope you all had a wonderfull year.

14 kommentarer:

  1. Kære Dorte

    Rigtig glædelig jul.
    Håber du får en rigtig dejlig og fredfyldt jul.
    Tak for skøn inspiration på din blog gennem hele året. Glæder mig til at se, hvad du fremtryller i det nye år.

    Juleknus
    Jytte :)

    SvarSlet
  2. Rigtig Glædelig Jul til dig og din Familie

    SvarSlet
  3. Også rigtig glædelig jul til dig og din familie.

    SvarSlet
  4. Rigtig glædelig jul til dig og dine : )

    SvarSlet
  5. Jeg håber, at i får en god jul trods alt.
    Knus Karina

    SvarSlet
  6. Håber i får en dejlig jul med gode tanker til din mor.
    Ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul.

    SvarSlet
  7. Du og din familie ønskes en god jul

    SvarSlet
  8. Rigtig glædelig jul til dig og din familie.
    Det er skønt at være en del af det venskab man får på dennne fantastiske blog, selv om man måske aldrig har mødt hinanden, så er det som om vi alle kender hinanden :-)
    God 1. Juledag

    SvarSlet
  9. Dortesjs,
    I hope you had a wonderful Christmas. What a beautiful blog, love your wonderful creations!
    Lisa

    SvarSlet
  10. Hoppas du får många härliga dagar framöver. Kram på dig/Ingela.

    SvarSlet
  11. Mange tak for det forgangne års kunstværker og din lyst til at dele det du laver, med alle os andre. Det er altid spændende at komme forbi og se, hvad du har fremtryllet ;-) Rigtig glædelig jul og et lykkebringende nytår til dig!

    SvarSlet
  12. Kære Dorte,
    Jeg håber din jul var dejlig, på trods af savnet af din mor. Tak for dine gode hilsener og ønsker,-
    dejligt at have mødt dig her i blogland!
    Hvor er engle motivet bare vidunderligt!
    Knus,Dorthe

    SvarSlet
  13. Det er en meget smuk julehilsen du sender til os. Jeg har været meget glad for at følge din blog og har fået utrolig meget inspiration, så jeg vil med glæde se frem til det nye år.

    SvarSlet