My Books

søndag den 30. juni 2013

Vintage girl and a cat

Vintage girl and a cat in frame from sizzix, Vivienne butterfly from memory box and fanciful flourish from Cheery Lynn Design
so today i really used my big shot.
also lace, stickles, 3Dflowers, sheetnotes,
English bookpage and beads.

Vintage pige udklippet, lille træ kat, flot ramme fra sizzix, sommerfugl fra memory box, bladranke fra Cheery Lyn,
lyserød silkesløjfe, små perler /beads,
hvid stickles, 3D blomster, blonde, nodepapir og papir fra engelsk bog.

9 kommentarer:

  1. Rigtig sødt kort her i fine farver.

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt Dorte, lige mine farver, og du har så mange fine detaljer med. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Åh, et yndigt shabby-kort! Sød stil :)

    SvarSlet
  4. wow so beautiful dorte.gorgeous soft colours and I love all your pretty details :D

    xx coops xx

    SvarSlet
  5. Smukt kort, i dejlige bløde farver, og sikke skønne die cuts, Dorte- sommerfuglen fra Memmemory Box er da helt vidunderlig!! Fantastisk romantisk kort!!
    Jeg har lige fået en mail, fra en af mine amerikanske bloggervenner, som mener vores Friends Connect får lov til at blive lidt endnu.. men Google Reader forsvinder i løbet af en uge !!!!
    Jeg vil savne den på min blog!!!
    Knus til dig fra Dorthe

    SvarSlet
  6. Utroligt smukt kort med så mange fine og lækre detaljer ;O)

    SvarSlet
  7. Rigtig flot kort. Det ser godt ud med de mange lag og die-cuts.

    SvarSlet
  8. Sikke et dejligt kort med mange detaljer, som bare ser rigtig godt ud!

    SvarSlet